Czy można zyskać całkiem nowe zęby w jeden dzień?

Pozornie wydaje się to raczej niemożliwe. A jednak, profesjonalne kliniki dentystyczne, takie jak chociażby Estedentica dają swoim pacjentom taką możliwość. Jeśli więc mieszkamy w stolicy- możemy już teraz sprawdzić, jakie możliwości wykonania takiego zabiegu daje nam Warszawa. Pierwsza wizyta w takiej klinice zazwyczaj oznacza dla pacjenta wywiad medyczny, a także dokładną diagnostykę stanu zdrowia jego jamy ustnej, która może być połączona z koniecznością wykonania badań z zakresu diagnostyki obrazowej. Na tej konsultacji zostaje zaplanowane całe leczenie, możemy też już na tym etapie poznać wszystkie koszty, z jakimi wiążą się implanty.

Czy warto przeprowadzać wszczepianie wszystkich implantów w jeden dzień?

Nowe zęby w jeden dzień są możliwe do wykonania pod warunkiem, że wszystkie implanty zostaną wszczepione jednocześnie. Jest to jednak jedna z najbardziej polecanych metod, zwłaszcza jeśli dodatkowo trzeba przeprowadzić zabieg usunięcia zęba lub rekonstrukcji kości. W obrębie jednego dnia zamyka się wówczas konieczność przyjęcia antybiotyku, a proces gojenia zaczyna się jednocześnie dla wszystkich miejsc, w których zostaną wszczepione implanty. Dodatkowo, w sytuacji, kiedy wszystkie implanty w tym samym czasie zostają obciążone, mają lepsze warunki do szybszego gojenia się. Warto mieć także świadomość tego, że zebranie w jeden dzień całego procesu wszczepiania implantów może zmniejszyć koszty związane z całym leczeniem.

Co jeszcze trzeba wykonać po procesie wszczepiania implantów?

Zazwyczaj konieczne jest wykonanie odbudowy protetycznej. Wówczas zakładane są specjalne korony, które sprawiają, że nasz uśmiech wygląda niemalże idealnie. Jednakże- to również jeszcze nie jest koniec wizyt w gabinecie, gdyż zazwyczaj planowanych jest także przynajmniej kilka wizyt kontrolnych. Podczas tych wizyt można skonsultować z lekarzem wszystkie kwestie związane z przeprowadzonym zabiegiem i procesem gojenia się. Tak czy inaczej, osadzanie implantów jest inwestycją w przyszłość. To także szansa na posiadanie pięknego uśmiechu niezależnie od tego, jaki jest stan i wygląd naszych naturalnych zębów. Dlatego też tak wiele osób korzysta z takiej właśnie możliwości.